Strefa TermoEXPO to idealne miejsce w którym w przeciągu zaledwie trzech dni, możliwe jest przeprowadzanie wielu perspektywicznych rozmów z potencjalnymi partnerami lub klientami. Wbrew wszystkiemu targi branżowe nadal cieszą się ogromną popularnością, a internet nie jest w stanie ich zastąpić. Internet umożliwia nam zapoznanie się z produktami i paletą usług danej firmy, ale nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z człowiekiem, to w końcu z nim chcemy współpracować i jego chcemy poznać przed jej nawiązaniem. Strefa TermoEXPO jest idealnym miejscem, aby porozmawiać osobiście z potencjalnym partnerem/klientem oraz zadać mu konkretne pytania. W strefie TermoEXPO w stosunkowo krótkim czasie można przeprowadzić bardzo dużo rozmów, co już samo w sobie pozwala nam zaoszczędzić czas i pieniądze.
Korzyści w pigułce:
– pozyskanie nowych klientów,
– kompilację bazy danych nowych klientów
– wzmocnienie kontaktów z klientami
– wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
– prezentowanie i promocja produktów
– bezpośrednia sprzedaż produktów
– tworzenie wizerunku firmy
– tworzenie i wzmocnienie marki
– zwiększenie zainteresowania mediów.
Ponadto strefa TermoEXPO jest idealną przestrzenią na:
– zapoznanie się z oczekiwaniami klientów
– szybka informacja zwrotna o produktach firmy
– znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
Loading...